Filmul „Paranormal Activity“, ai carui actori si regizor sunt necunoscuti, a fost facut cu ceea ce in lumea filmului ar fi considerati bani de seminte: 15.000 de dolari. Productia face, cu o inspirata campanie de marketing, incasari-record si ameninta peliculele de top, realizate cu sume uriase.
In numai o saptamana „Paranormal Activity“ a avut incasari de jumatate de milion de dolari
E ieftin, dar nu foarte vesel. De fapt, e chiar inspaimantator. Dar in conditiile in care chiar si la glamourosul Hollywood bugetele au fost taiate, la fel si salariile, urmand un lung sir de reduceri de costuri pe fondul crizei economice, un film horror facut cu doar cateva mii de dolari poate crea o noua moda pentru viitorul financiar al industriei de film.
„Paranormal Activity“ a fost deja calificat drept „cel mai inspaimantator film al tuturor timpurilor“, succesul sau fiind comparat cu cel al productiei „The Blair Witch Project“, care in 1999 devenise prima senzatie a pietei de marketing in era Internetului, fiind realizata cu un buget de 60.000 de dolari si incasand 250 de milioane de dolari.
„Paranormal Activity“, povestea unor indivizi posedati de demoni, a fost facut, in cea mai mare parte, cu o singura camera de filmat si se asteapta sa castige un public numeros pentru ca va rula inclusiv de Halloween.
Initial, „Paranormal Activity“ a fost prezentat de Paramount in 12 locuri si difuzat doar la miezul noptii, insa, saptamana trecuta, filmul a rulat in 33 de cinematografe, avand incasari incredibile de 500.000 de dolari.
CITESTE MAI DEPARTE pe Cotidianul.ro.