Cu un ritm alert si fara un background solid al personajelor, Hanna ne prezinta povestea unei tinere crescuta in tinuturile pustii ale Finlandei si antrenata sa se apere si sa ucida pentru a supravietui. Tatal ei are mai degraba un comportament de instructor, iar Hanna nu are despre lumea exterioara decat informatii explicative. Antrenamentul si toata pregatirea au un rost pentru ca scopul Hannei este acela de a o ucide pe Marissa Wiegler, un agent CIA responsabil cu operatiunile din Europa.
Dupa ce Hanna intra in contact cu civilizatia, inocenta si privirea speriata dispare odata cu presupusa eliminare a Marrissei. Din acest moment filmul se transforma intr-o cursa continua, in care Hanna fuge pentru a se reintalni cu tatal sau in casa fratilor Grimm. Scenele de lupta sunt decente, iar suspansul e potrivit pentru un asemenea film, dar ceea ce impresioneaza cu adevarat este reactia personajului in contact cu o lume nestiuta. Contactul cu electricitatea, cu televizorul, cu muzica si interactiunea cu oamenii simpli a fost excelent gandit de regizor, iar Saoirse Ronan a jucat perfect rolul unei mici sirene venite pentru prima data intr-o lume agitata, o lume ciudata si zgomotoasa.
Cu o actiune ce se desfasoara gradat si cu un final un pic previzibil, Hanna te cucereste mai ales in prima jumatate a filmului, cand personajul central este o adevarata masina de ucis, o fetita cu chip nevinovat dornica sa se razbune pentru ca tatal ei i-o cere si pentru ca siguranta ei in lumea civilizata nu poate fi asigurata fara cateva crime.
Hanna e un action-thriller intens, un film care combina privirea inocenta cu actiuni demne de o masina de ucis. Pentru interpretare, pentru privirea inocenta si pentru actiunile nu chiar atat de inocente, Hanna e un film ce merita vizionat.
www.FilmSinopsis.ro