2,3 si Distractie la maxim!

| 21 septembrie

Uite ca a venit si toamna peste orasul nostru drag si, o data cu ea aglomeratia se simte tot mai tare, in tot ceea ce facem. La capitolul distractie avem aliniate la start doar cluburile deja ‘celebre’ pe-ale noastre meleaguri, pregatite cu evenimente si petreceri care mai de care mai tentante. Am zis ‘doar’ pentru ca nu vad nimic nou si notabil la orizont. Noi, devoratorii de timp liber si distractie privim spectacolul redeschiderilor din acest sezon cu mare interes.
In pole-position avem Boiler Club si Club Midi care si-au deschis deja portile publicului devorator de muzica electronica. Despre Midi as spune ca de prin 9 septembrie incoace bifeaza weekend de weekend party-uri reusite. Weekendul care tocmai a trecut Boiler a intrat in joc cu un opening cu invitat special Netsky. Am fost, am vazut, am facut fotografii, m-am distrat, mi-a placut. Pe scurt, Boiler si Midi au plecat in cursa din acest an ca doua supercaruri cu rotile inecate in fum si isi alimenteaza goana cu party-uri incantatoare.
Cum in toate exista diversitate si gusturi, in genul rock am fost martorul a doua seri de concerte foarte reusite marca Flying Circus Pub. Aici au concertat Kumm, Mute, Relative si Grimus. Flying Circus Pub a sarbatorit astfel un an! Tot aici va amintesc ca si Irish Music Pub va asteapta in 23 si 27 ale lunii in curs cu prestatiile celor de la Khuda&Sarabante, respectiv White Walls si Luna Amara. Janis Clubul face patru anisori, cum spune si afisul si se sarbatoresc de prin 20 pana prin 22 cu Vita de vie, Krypton, Emeric Imre si Directia 5. Asadar, pe culoarul cluburilor de muzica rock competitia e zguduita si intretinuta de prestatii care mai de care mai asteptate.
Am ajuns si in zona pe care mie imi place sa o intitulez fashion&glamour. Aici vedem un line-up format din veteranii Obsession Club, After Eight, Diesel si mai nou venitii Vertigo si Club Bamboo. In aceasta categorie lucrurile sunt impartite si apele inca linistite, Obsession va deschide pe 7 octombrie, primul eveniment notabil fiind pe 14 octombrie cu Hernan Cattaneo, After Eight continua seria petrecerilor tematice, iar Diesel Club ii aduc pe cei de la Mandinga in 23 septembrie si pe Cesaria Evora in 7 octombrie. Sincer prefer veteranii, in zona noilor veniti nu gasesc inca nimic mai interesant decat ceva party-uri timide.