De Citit : Editoriale

Ofera si vei primi

| 16 mai

Givers gain
Nu stiu cum esti tu insa mie imi place sa fiu activ in mediul ONG si sa particip la intâlniri de networking sau conferinte. Fac acest lucru din pasiune pentru a deveni mai bun profesionist, dar si pentru a ma implica in societate, sa cresc mediul de afaceri.
Dar de ce ar trebui sa imi pese mie sau tie de mediul de business?
Cred intr-un principiul ”givers gain”, care presupune sa ajuti pe altii sa isi atinga obiectivele, in final descoperind ca cel mai câstigat din acest lucru esti tu. Acest principiu este filozofia grupului BNI (sau Business Networking International), cel mai mare club de schimb de referinte din lume. Personal am descoperit ca atunci când ofer ajutorul la business-uri in care cred, toate drumurile se intersecteaza.
Acest tip de abordare se poate observa si la companii care sunt lideri de piata: in loc sa se preocupe doar de clientela proprie, incearca sa se implice sa creasca piata per total prin inovatie, chiar daca la aceasta are acces si concurentii. De multe ori aceste companii isi pastreaza pozitia de lideri exact datorita aceastei atitudini. Spre exemplu, când Apple a introdus iPhone-ul, nu a vândut doar un telefon ci a deschis o piata noua de telefoane inteligente, care astazi este in plina ascensiune.
Una din asociatiile in care ma implic este International Advertising Association Young Professionals Cluj, sau mai pe scurt IAA YP Cluj. Scopul nostru este de a reprezenta mediul de marketing si comunicare local si de a ne implica pentru ca acesta sa devina unul mai puternic. In perioada urmatoare vom cauta membrii noi care sa se implice in proiectele noastre. Daca sti face diferenta intre doua spoturi de bere din perspectiv advertiserului, ai experienta in marketing/publicitate si crezi ca merita sa avem mai multe proiecte dedicate mediului comunicarii in Cluj, fii cu click-ul pe noi. Ne gasesti pe iaayp.ro si Facebook.com/IAAYPCluj.
Mult succes!
www.calinbiris.ro