De Citit : Editoriale

Marketing-ul Online este noul Guerrilla Marketing

| 08 octombrie

De la optional la obligatoriu
La conferinta Marketing In Direct de anul acesta, tema principala a fost Guerrilla Marketing. Aici s-a vorbit despre cum sa investim mai mult timp pentru a realiza campanii creative si de impact in schimbul actiunilor clasice de promovare, care presupune cheltuirea unui buget mare pentru publicitate. In calitate de speaker la conferinta am discutat despre puterea parteneriatelor B2B si am oferit câteva exemple din experienta de la trilulilu.ro si Zonga.
Fiind specialist de Marketing Online, pot spune ca sunt implicit un practician de Guerrilla Marketing. Internetul nu a reinventat apa calda, insa ofera cele mai bune si eficiente unelte de targetare, comunicare si masurare a impactului de promovare. Fata de orice alt mediu de comunicare, online-ul permite personalizarea interactiunii cu fiecare client, asa cum isi doreste orice marketer de guerrilla. Conexiunea apropiata si pe termen lung cu clientii este cel mai important avantaj competitiv pe care il poate avea o companie.
Daca principiile de baza ale Guerrilla Marketing promoveaza targetarea, eficienta si efectul de “word of mouth”, atunci Marketing-ul Online este noul Guerrilla Marketing. Orice specialist care doreste sa profeseze in marketing in urmatorii 10 ani trebuie sa stie cum sa administreze prezenta online a companiei sale. Acest lucru nu mai este optional.
Daca inainte actiunile de guerrilla erau ocazionale, acum ele devin necesare in comunicarea online de zi cu zi a brandurilor. Cand toate companiile, indiferent de marime, au o voce prin puterea internetului, diferentierea este tot mai importanta, iar creativitatea specialistilor de marketing este pusa zilnic la incercare.
www.calinbiris.ro