De Citit : Editoriale

I’m starting

| 08 august

with the man in the mirror
Discutasem zilele trecute la sedinta IAA YP Cluj despre oamenii de marketing din Cluj si ne-am dat seama ca cei mai multi sunt tineri si ca exista putini specialisti cu experienta multa de la care se poate invata. Din acest motiv de multe ori ne lovim de faptul ca trebuie sa invatam din propriile greseli si ca noi, tinerii profesionisti din marketing si comunicare, trebuie sa educam piata.
Nu e nimic rau in asta, ba din contra, ne revine o responsabilitate importanta, insa uneori e munca in plus si mai este anevoiasa pe deasupra. De ce? Pentru ca am observat existenta personalitatii ”seful care le stie pe toate”. Acest tip de lider este acela care are incredere in propriile cunostinte si decizii, datorita rezultatelor bune pe care le-a avut pana acum. Problema se pune atunci cand acesta doreste sa creasca nivelul business-ului propriu. De ce? Pentru ca nu te poti astepta sa iti cresti business-ul mai tare decat creste acum, facand aceleasi lucruri pe care le-ai mai facut.
Este o vorba "The definition of insanity is doing the same thing over and over and expecting a different result.". Daca un antreprenor a decis sa aiba alaturi un om de marketing ar trebui sa ii acorde incredere si sa incerce sa invete de la el. Daca antreprenorul nu are ce sa invete de la directorul/responsabilul de marketing, atunci cred ca si-a angajat persoana gresita. Se zice ca business-ul nu poate creste niciodata peste nivelul celui care il conduce, eu as spune ca nu poate creste peste nivelul echipei care il conduce.
De aceea e important ca oamenii cheie din business sa fie open minded si deschisi spre invatare si adaptare.
Vorba cantecului ”Man in the mirror” de Michael Jackson: I’m starting with the man in the mirror I’m asking him to change his ways And no message could have been any clearer If you wanna make the world your business a better place Take a look at yourself and then make a change.
Mult succes!
www.calinbiris.ro