X-men: Days of future past – trecut, prezent, viitor.

| 16 mai

Eroii mutanți conduși de Charles Xavier au părăsit benzile desenate și s-au mutata pe marele ecran în 2000. Filmul lui Bryan Singer (The Usual Suspects)a fost un adevărat succes de box office, lucru ce a adus la apariția a încă două filme din aceeași serie. Succesul a devenit atât de mare în următorii ani, încât din franciza X-Men, s-a desprins un erou, Wolverine, cu două filme proprii. Prin 2008 Bryan Singer refuza să continue franciza cu un nou film, așa că treaba a fost pasă unui regizor promițător, Matthew Vaughn(Layer Cake și Stardust). În 2011 X-Men First Class intra în cinematografe cu o nouă atitudine și cu o poveste care ne purta în trecut. Acolo unde totul a început, atunci când niște oameni simpli și-au dat seama că puterile lor pot schimba lumea. În scurt timp X-Men: First Class a devenit poate unul dintre cele mai bune filme ale francizei, lucru care a atras după sine presiune și necesitatea unui nou film, unul care să combine distribuția din seria vechea cu cea nouă. Așa a apărut X-men: Days of Future Past(regia semnată tot de Bryan Singer), un film așteptat de toți fani mai ales că în firul epic trebuie să apară celebrele ”santinele” din benzile desenate. Roboții uriași programați să captureze toți mutanții, sunt principalii adversari ai echipei X-Men, însă bătălia trebuie câștigată și undeva în trecut prin modificarea unui eveniment major.
X-Men: Days of future past promite să depășească succesul obținut de celelalte filme. Oarecum succesul va veni firesc ținând cont de faptul că distribuția conține nume ca Jennifer Lawrence, Ian McKellen, Michael Fassbender, Nicholas Hoult, Hugh Jackman, și de faptul că efectele speciale sunt de-a dreptul deosebite. Filmul are premiera pe 23 mai și până atunci vă sfătuiesc să vedeți celelalte filme din franciză, ca nu cumva să vă scape ceva.