The Amazing Spider-Man 2

| 02 mai

Spider-Man si Batman sunt singurii super eroi care au beneficiat de reebot-uri serioase in ultimii ani. Cu Batman, Christopher Nolan a schimbat ceva. A transformat un erou fara carisma intr-unul idolatrizat de milioane de cinefili. Cu Spider-Man treaba e un pic mai dificila pentru ca eroul e in primul rand un adolescent iar maturizarea nu se face atat de usor. In al doilea, rand seria de trei filme regizate de Sam Raimi din 2002 pana in 2007 a fost destul de buna, astfel ca reboot-ul francizei atat de devreme trebuie sa vina cu ceva de-a dreptul spectaculos. Primul film aparut in urma cu doi ani a fost bun, nu spectaculos, ci pur si simplu bun. Un nou inceput cu acelasi erou care ne arata totusi ceva mai mult. O poveste un pic mai serioasa si niste personaje noi. Continuarea era fireasca si The Amazing Spider-Man 2 intra in cinematografe din acest week-end. Distributia a ramas cam aceeasi – Andrew Garfield si Emma Stone, celor doi alaturandu-se Jamie Fox si Dane DeHaan cu doua personaje negative.
Povestea se reia cam de unde a ramas. Un capitol terminat (The Lizard) si un super erou gata sa apere orasul ori de cate ori apare o amenintare. De data acesta amenintarea vine de la Oscorp si de la prietenul sau Harry Osborne. Se pare ca Oscorp e pe punctul de a elibera o serie de anti eroi capabili sa-l distruga pe Spider-Man. Explicatii multe nu primim in trailer, dar cei care au vazut celelalte filme sau au urmarit desenele animate, stiu cum sta treaba. Principalul adversar pentru Peter Parker si Spider-Man este Electro, un monstru electric aproape invincibil capabil sa distruga orasul pentru a-si duce misiunea la bun sfarsit.
The Amazing Spider-Man 2 s-ar putea sa mai castige niste popularitate prin faptul ca super-eroul trebuie sa infrunte mai multe personaje negative, prin relatia pe care o are cu Gwen si prin niste secrete ascunse care ies treptat la suprafata. In rest reteta e aceeasi: multe efecte vizuale spectaculoase, multa actiune si putin umor. Vizionarea placuta!