Safe House

| 08 februarie

No one is safe Nu trebuie sa va mai spun in ce filme a jucat Denzel Washington si cate premii a castigat de-a lungul anilor pentru a va face o idee despre talentul sau. Din pacate tineretea se scurge aproape ca nisipul dintr-o clepsidra si azi actorul american are aproape 58 de ani. Nu e batran, dar nici nu mai are varsta ca sa straluceasca singur de la inceput si pana la sfarsit intr-un film de actiune.
Candva preferatul lui Tony Scott (Man on fire, Deja vu), Denzel a continuat sa fie cap de afis pentru multe filme de actiune, dar alaturi de el apareau si actori mai tineri, reprezentanti ai noului val. Acest lucru s-a intamplat in 2010 in Unstoppable si se intampla si in 2012 cu Safe House, un thriller de actiune ce ne va tine cu sufletul la gura.
Firul epic are o poveste un pic tipizata (misiunea aparent simpla se complica, personajul negativ nu e tocmai negativ), dar cred ca vor exista si surprize. Actiunea este centrata pe doua personaje, unul intepretat de Ryan Reynolds si celalat de Denzel Washington. Cei doi se cunosc intr-o locatie sigura a CIA-ului, numai ca Ryan este de partea legii, iar Denzel cel interogat. Ei au lucruri in comun pentru ca si Tobin Frost (Washington) a fost candva un agent CIA.
Acum este arestat pentru ca a vandut secrete militare, dar procesul de interogare nu merge struna pentru ca locatia este atacata de mercenari. Aflati sub asediu cei doi protagonisti se vor alia pentru a supravietui si pentru a descura itele unei povesti mai complicate.
Filmul se anunta un adevarat deliciu pentru fanii filmelor de actiune, dar in esenta cred ca este un film pentru aproape orice public. Barbatii se vor duce la cinema sa-l vada din nou in actiune de Denzel, iar doamnele si domnisoarele sa-l adimire pe Ryan Reynolds, devenit celebru dupa o serie de comedii romantice.
Safe House, in regia unui debutant pe nume Daniel Epinoza are premiera pe 16 februarie si dupa Valentine’s Day cred ca poate fi un remediu bun.