Sabotage

| 04 aprilie

Un fel de Expendables, dar fără atâtea vedete!
Nici distribuţia, nici subiectul filmului nu m-au convins să vă recomand acest film. M-a convins în schimb cartea de vizită a regizorului David Ayer, cunoscut pentru filme de acţiune cu poliţişti de stradă, unii corupţi, alţii mai puţin, precum Harsh Times, Street Kings sau End Watch. Fără să fie un film cu pretenţii, mai ales într-o lună când cinematografele vor fi dominate de Captain America: The Winter Soldier, Sabotage părăseşte cartierele sudice din L.A. şi trece la un nivel mai ridicat, unul care implică Agenţia americană Anti-Drog şi o echipă de elită formată din băieţi cu care nu vrei să te întâlneşti noaptea pe stradă, condusă de John ‘Breacher’ Wharton (Arnold Schwarzenegger). Băieţii duri îşi fac treaba cam de fiecare dată, devenind o forţă împotriva cartelurilor mexicane care distribuie droguri în America. Problemele încep să apară după ce băieţii lui Breacher ascund nişte mărunţiş (vreo 10 milioane) la ultima misiune. Din păcate echipa nu apucă să împartă prada pentru că cineva îi trage pe sfoară, iar ei trebuie să se lupte pentru viaţa lor. Rând pe rând băieţii sunt eliminaţi, astfel că Breacher trebuie să afle cine i-a tras pe sfoară şi să-i oprească pe cei care şi-au propus eliminarea lor.
Sabotage e un film de acţiune pur, unul care pare să semene cu The Expendables. Povestea e concentrată pe mai multe personaje, dar în centrul atenţiei se află tot bătrânul guvernator aşa că fanii actorului nu vor fi dezamăgiţi. Singurii care s-ar putea simţi dezamăgiţi sunt fanii regizorului, schimbarea de direcţie fiind mai degrabă pentru box office decât o evoluţie calitativă gradată.
În concluzie recomandăm Sabotage pentru cei care iubesc filmele de acţiune, pentru cei care au copilărit cu ele. Nu e un film de văzut cu iubita sau soţia, dar e unul numai bun pentru o ieşire cu băieţii.