Real Steel – Metal si sentimente intr-un film pentru publicul larg

| 05 octombrie

Lumea sportului s-a schimbat pentru totdeauna, iar boxul, devenit mult prea violent pentru a fi practicat de sportivii adevarati si-a gasit noi vedete in pielea unor roboti ultrasofisticati. Citind aceste randuri si vizionand trailerul oficial al filmului vei fi tentat sa crezi ca celebrul joc american, in care doi roboti se lupta intr-un ring de box pana, cand sub ploaia de pumni metalici, gatul unuia se ridica impreuna cu capul cativa centimetri, a devenit sursa de inspiratie pentru scenaristii de la Hollywood.
Din fericire Real Steel se bazeaza de fapt pe un scenariu mai vechi care a pus bazele unui episod fantastic din celebra serie Zona Crepusculara. Sub aparentul invelis metalic si sportiv se gaseste o drama bine dezvoltata care are in centrul atentiei relatia dintre un tata absent, ingropat in datorii si fiul sau de 11 ani, Max, care urmeaza sa petreaca alaturi de tatal sau cateva luni.
Aventura si consolidarea relatiei tata-fiu va incepe dupa ce Atom, un robot de generatie secunda va intra in micul lor grup. Alaturi de acesta, Charlie (interpretat de Hugh Jackman) un fox boxer, etern pretendent, dar niciodata campion si Max vor incerca sa devina campioni si sa construiasca o relatie inexistenta pana acum.
Desi aparent pare sa fie axat pe lumea boxului si pe efectele speciale, firul epic este mai complex si va atrage, cu ajutorul robotilor si prin prezenta unui actor de doar 12 ani – Dakota Goyo, spre salile de cinema atat publicul tanar (10-16 ani), cat si cel matur dornic sa vada scene de box excelent realizate – regizorii au apelat la sfatul tehnci al celebrului boxer Sugar Ray Leonard.
Pentru a vedea cum se contureaza relatia tata-fiu, cum decurg scenele de lupta si cat de spectaculoase sunt efectele speciale, va invit sa mergeti la premiera Real Steel din data de 7 octombrie.