De Citit : Recomandări

Inutilitati de sarbatori

| 27 decembrie

N-ai de lucru, fa-ti!
E ultima luna din an. In birouri e perioada evaluarilor, a comparatiilor si a graficelor. Pe strazi e perioada unei aglomeratii obositoare si a cumparaturilor in exces. Iti asezi cana mare de cafea in fata monitorului si deschizi fara chef outlook-ul. Ai 50 de mail-uri noi, din care aproximativ jumatate sunt felicitari de sarbatori de la diversi: furnizori, colaboratori si necunoscuti. Dai consecutiv click si Delete, click si Delete. Te opresti doar amuzat de cate o animatie, cu 5 secunde mai mult decat la anterioarele.
Spre sfarsitul maratonului, te enervezi cand descoperi ca altcineva a folosit si el modelul de poza pe care l-au recomandat cei de la marketing pentru mail-ul ce pleaca maine dimineata. Sunt aproape sigur ca nu esti strain de scenariul asta, integral sau partial. Sunt convins ca ignori genul acesta de urari, stergi aproape instant sms-urile „la kil” si arunci hartiile din posta.
Toate acestea sunt inutilitati, care nu creaza nici o conexiune si nu aduc plus valoarea relatiei.Totusi, un numar considerabil de firme, se incapataneaza sa le utilizeze. Daca vrei sa iesi multime si sa folosesti aceasta perioada pentru a-ti consolida relatiile, am un singur sfat pentru tine: personalizeaza-ti mesajul si creeaza interactiune.
Poti face asta in mai multe feluri, cele mai de efect sunt urmatoarele:
1. Suna-ti clientii – banii de promotionale, design si curierat, investeste-i in credit pentru apeluri. Suna-i, singur sau impreuna cu colegii, in functie de volum, precum un prieten. Multumeste-le ca ti-au fost alaturi si transmite-le direct ceea ce ai scrie intr-un mail sau si mai mult. Ai sa sesisezi instant diferenta.
2. Utilizeaza inteligent tehnologia – daca pasul 1 nu e o optiune, trimite un mail, dar alfel. Poti inregistra un video cu tine sau cu echipa sau transmite o scrisoare in care sa-ti manifesti multumirile si sa soliciti feedback pentru anul ce urmeaza.
Sa aveti parte de Sarbatori utile!