De Citit : Editoriale

Valoarea personală care ar putea să-ţi schimbe business-ul…

| 04 aprilie

…fie în bine, fie în rău.
Zilele acestea am avut plăcerea să stau la o discuţie de business cu o antreprenoare, iar la sfârşitul întâlnirii am ajuns să vorbim despre valori personale, viziune pe termen lung şi motivaţie. Fiind întrebat care este cea mai importantă valoare a mea, răspunsul a fost “ambiţia”. Această valoare mi-a fost transmisă în primul rând de la părinţi, mai apoi mi-am dezvoltat-o prin sport şi mi-am înrădăcinat-o prin voluntariat şi implicare în business. Cu singuranţă ambiţia nu este ceva cu care ne naştem, însă cred că această valoare personală este de nelipsit din genele oricărui antreprenor, sportiv de performanţă sau lider.
Conform dicţionarului, amibiţia este definită ca “dorinţă arzătoare de a realiza ceva”. Dacă ne gândim la această definiţie, a fi o persoană ambiţioasă presupune întâi de toate să avem un scop pe care să-l realizăm, deci o abordare orientată spre obiective, dar presupune şi o “dorinţă arzătoare”, un motiv puternic care să ne pună în mişcare.
Cine nu şi-ar dori colegi în business care să fie foarte motivaţi şi orientaţi spre rezultate? Gândeşte-te la echipa ta sau la oamenii din jurul tău şi dă-le o notă de la 1 la 10 cu privire la cât consideri că sunt de ambiţioşi. Dacă am reuşi să creştem nivelul fiecăruia s-ar putea ca business-ul să se schimbe fie în bine, fie în rău, în funcţie de direcţia ambiţiei. Pe final, nu uita să te gândeşti care este nivelul tău de ambiţie şi cum ai putea să-l creşti şi să te foloseşti de acesta.
Mult succes!