De Citit : Editoriale

Un proiect pentru ONG-urile clujene

| 25 ianuarie

Civic Vox
Auzisem de IAA YP de la Bucuresti, stiam de asocierea lor cu International Advertising Association si de membrii lor in majoritate tineri profesionisti sub 30 de ani sau studenti in ani terminali, atrasi de pasiunea comuna pentru domeniul marketingului si comunicarii. Insa despre activitatea de la Cluj nu prea aveam informatii pana când Calin Biris de la Trilulilu m-a invitat sa fac parte din echipa locala.
La Cluj suntem un numar destul de mic de tineri, incercam sa aducem un plus in comunitatea de marketing si comunicare din Cluj, cautam oameni care sa ne sprijine in proiecte si tocmai am inceput prima noastra initiativa.
Este vorba despre Civic Vox, un proiect care incearca sa sprijine ONG-urile in vederea elaborarii, adoptarii si implementarii unor strategii mai eficiente de marketing si comunicare. Pentru Cluj, echipa noastra va construi o strategie de comunicare adaptata la nevoile organizatiei selectate, urmând ca apoi sa o implementam cu ajutorul partenerilor si voluntarilor. ONG-urile care doresc sa beneficieze de sprijinul IAA Young Professionals România se pot inscrie trimitând o scurta descriere a organizatiei (misiune, actiuni precedente, proiecte in desfasurare, numar membri s.a.) la adresa [email protected] sau completând formularul de pe site pâna la data de 1 martie 2012.
De asemenea, studentii sau alte persoane voluntare care doresc sa faca parte din echipele de implementare, pot sa utilizeze aceeasi adresa de e-mail pentru a obtine mai multe detalii. Pe scurt pasii ar fi urmatorii: selectia ONG-urilor; consultarea acestora in vederea construirii unui brief de comunicare; realizarea si livrarea unui plan final de comunicare; gasirea unor persoane voluntare (in special studenti) care sa se implice in implementarea planului de comunicare.
Pe locuri, fiti gata, start!