De Citit : Editoriale

Triburile din care facem parte

| 23 ianuarie

O unealta de business subestimata
Anul trecut citisem intr-un ziar economic un interviu cu un om instarit. Una din intrebarile care mi-a ramas in minte a fost: daca ar fi doua lucruri la care nu ati renunta daca ar trebui sa o luati din nou de la 0, care ar fi acestea? Raspunsul m-a surprins la inceput, dar mai apoi mi-am dat seama de valoarea lui. Omul de afaceri a raspuns ca acele doua lucruri ar fi agenda si telefonul. Cred ca puterea retelei de contacte este subestimata. Una dintre deprinderile cele mai importante ale antreprenorilor de succes pe care i-am cunoscut este usurinta cu care creaza noi relatii. De asemenea, acestia reusesc sa tina aproape acele persoane cheie care fac diferenta.
Pentru a ajunge la cine trebuie, acestia stiu sa aleaga triburile sau grupurile din care vor sa faca parte. Eu am ales sa fac parte din tribul specialistilor de marketing si comunicare din Cluj. Mi-au placut mereu acesti oameni pentru gandirea creativa, practica si competitiva. Din pacate, comunitatea de MarCom din Cluj nu este atat de unita pe cat as fi dorit. Acesta este unul din motivele pentru care impreuna cu echipa IAA YP Cluj am demarat Marketing Tribe.
Proiectul reprezinta o invitatie destinata celor care sunt gata sa se asocieze pentru a seta trendul in materie de MarCom. Primul produs Marketing Tribe este un catalog care cuprinde segmentarea specializata a furnizorilor de servicii de MarCom, date de contact actualizate a 66 de agentii, precum si articole de specialitate. Acesta este distribuit gratuit specialistilor din MarCom-ul clujean.
Marketing Tribe este doar inceputul comunitatii clujene, insa stiu un lucru, daca imi doresc ceva nu trebuie sa astept sa se intample, ci sa fac sa se intample!
Mult succes!
Calin Biris
www.calinbiris.ro