De Citit : Editoriale

Pretentiosi sau nu … dar cu masura va rog

| 11 iulie

Scriam la un moment dat pe contul personal de Facebook ca inainte de a fi „carcotasi” cu privire la serviciile culinare ar trebui sa petrecem cel putin 30 de minute intr-o zi plina a unui restaurant de genul caruia ne gandim sa facem reprosuri. Si as vrea sa discutam un pic pe seama acestui subiect pentru ca mi se pare ca am devenit un pic cam pretentiosi (asta pornind de la extrema in care acceptam prea multe greseli din partea prestatorilor de servicii).
Chiar daca uneori ma aflu in tabara „carcotasilor” de data aceasta simt nevoia sa iau cumva apararea oamenilor care ne aduc mancarea pe farfurie. Pentru ca nu-i usor sa stai intr-o bucatarie in care de cele mai multe ori temperatura depaseste 40 de grade, in care ai de servit probabil zeci de combinatii culinare si in care se intampla de foarte multe ori sa ai tot felul de neajunsuri. Probabil ca o sa-mi spuneti ca-i vina managementului si ca totul trebuie sa mearga ca la carte.
Ca-i vorba de standarde si ca „nu se poate dom’le”. Ei bine se poate. Se poate sa pice curentul in mijlocul caniculei si sa nu functioneze aerul conditionat din acest motiv, se poate ca furnizorul pe care te bazai sa-ti spuna pe ultima suta de metri ca nu-ti ajunge ingredientul de care ai nevoie, se poate sa nu-ti iasa de fiecare data perfect acelasi preparat.
Si va spun toate acestea pentru ca i-am vazut pe oamenii aceia cat de mult muncesc si cat de mult se straduiesc ca ceea ce trimit „pe sala” sa ajunga in cele mai bune conditii.
Sunt complet de acord cu necesitatea de a beneficia de servicii de buna calitate din partea restaurantelor, complet de acord cu indepartarea grosolaniilor cu care ne mai trateaza din cand in cand insa cred ca-i necesara o anumita cumpatare atunci cand criticam ceea ce ni se pune pe farfurie. Si poate sa ne gandim si sa incercam de mai multe ori inainte de a ne face o parere si de a cataloga un restaurant.
www.alexandracraciun.ro