De Citit : Editoriale

Cateva ganduri despre concediu

| 02 mai

In fiecare an, agentiile de turism aleg o destinatie de vacanta pe care ne-o baga pe gat, asa ca toti cei care am fost in Creta pana acum sa mergem sigur anul acesta in Rhodos. ±i promit marea cu sarea, ha ha, ca se potriveste, si conditii minunate si uite asa te trezesti ca ai dat deja avansul si ca pana la urma poate nu e neaparat ce ti-ai dorit, ca tu ai mers la agentie pentru o oferta in Italia si te-ai trezit cu o excursie in Grecia.
Mi-am organizat multe concedii pana acum, de la mers prin agentie pana la inchiriat casa de pe internet si nu m-am plans niciodata. Am avut conditiile pe care le-am platit si uite asa in fiecare an am invatat din ce in ce mai multe despre concedii si despre ce vreau de la ele.
Am invatat ca doua saptamani e cam mult pentru mine si ca as prefera 10 zile, am decis ca nu ma mai duc in concediu cu masina decat daca fac maxim sase ore pana la destinatie, am invatat ca in anumite tari nu merita sa-ti iei all inclusive si ca un concediu ideal este si plaja si vizita intr-un oras unde sa ma pierd pe stradute mici si inguste. Am mai invatat ca trebuie sa intreb orele la care pleaca avionul, sa nu ma trezesc ca pierd cel putin o zi, din cele sapte platite, pe drum. ±i ca ajung inapoi in Cluj din concediu la 9 dimineata plina de ciuda. Am invatat sa verific ofertele primite de la mai multe agentii si neaparat pe site-urile de review-uri, sa nu ma trezesc in hotelul groazei. Pe banii mei. ±i mi-am luat toate aceste invataminte si m-am dus la o agentie.
Buna ziua, as dori o oferta pentru concediu la mare, sa nu fie all inclusive, sa fie cu avionul din Cluj, fara escala, sa fie un hotel mic, nu cu 54785 de camere, sa fie aproape de plaja si nu intr-un sat uitat de lume. Sa nu fac de la aeroport trei ore pana la hotel plus inca patru pana ii lasa si pe ceilalti turisti, si va rog sa-mi spuneti si orele la care pleaca si ajunge avionul, sa vad cat pierd, de fapt din concediu.
Cum sa nu, avem o oferta perfecta pentru dumneavoastra. In Rhodos!