De Citit : Știri

Cluj Brands Tour, editia a II-a

| 22 august

Care sunt primele lucruri la care te gandesti cand spui Cluj?
Experienta cu un oras e unica pentru fiecare in parte. Iti poate placea sau nu, il poti recomanda ca destinatie sau nu, poti reveni sau nu, in functie de anumiti factori care, impreuna, pozitioneaza orasul in mintea ta: atractii turistice, ghid, servicii, oameni, vreme etc. Orasele sunt ca produsele. Au beneficii care trebuie exploatate, au nevoie de o strategie de branding, au nevoie de marketing pentru a ajunge la publicul tinta: turistii de pretutindeni. Si aici intervine pozitionarea.
Daca luam exemplul Clujului, din punct de vedere turistic, primele lucruri care iti vin in minte cand te gandesti sa-l vizitezi, sunt atractiile clasice: gradina botanica, cetatuia, universitatea etc. Dar daca privesti lucrurile din alt punct de vedere, iti dai seama ca e suficient sa zici lactate, lenjerie sau cosmetice si te gandesti la Cluj. Cuvintele acestea pozitioneaza orasul in mintea "consumatorului", Clujul fiind locul de nastere al unor branduri care au scris istoria urbei si a Romaniei.
Iar Clujul avea nevoie de un eveniment care sa puna in valoare acest beneficiu unic. Asa a aparut Cluj Brands Tour, evenimentul care vorbeste despre un altfel de Cluj: cel care se identifica cu brandurile care s-au nascut aici. Evenimentul care pune in valoare o alta dimensiune, pe langa cea turistica, a orasului: Clujul ca si pol economic al tarii.
Timp de 3 zile, oameni importanti din online-ul romanesc vor face cunostinta cu brandurile clujene, in cadul unui tur care va scoate la iveala o parte din istoria economica a orasului. Pe 20-22 septembrie 2012: brandurile clujene isi dau intalnire cu bloggerii, in cadrul celei de-a doua edisii Cluj Brands Tour!
Organizatori: www.tvdece.ro