Transcendece – evolution never stops!

| 18 aprilie

Cel mai asteptat film al lunii aprilie are premiera la cateva zile dupa Sarbatorile de Paste, poate tocmai pentru a nu supara pe cei mai religiosi dintre noi, care ar inghiti cu greu un film despre inteligenta artificiala si transpunerea constiintei umane intr-un computer, tocmai in saptamana mare.
Povestea acestui procedeu greu de imaginat e de fapt povestea doctorului Will Caster (Johnny Depp), un cercetator apreciat pentru studiile sale in domeniul inteligentei artificiale. Impreuna cu iubita sa Will cauta solutia pentru a transfera inteligenta si emotia umana intr-un computer. Experimentele sale au atras atentia autoritatilor, care i-au oferit sprijin financiar, dar si a unor organizatii teroriste cu planuri diferite. Acestea lupta pentru distrugerea oricarei forme de tehnologie capabila sa ameninte libertatea cetatenilor sau chiar mai rau, sa modifice evolutia umana. Will cade victima unei astfel de organizatii, dar actiunea lor il aduce mai aproape de visul sau. Fara sa stea pe ganduri, iubita lui Will ii transfera constiinta intr-un super computer. De aici totul se schimba, iar Will cel de dinainte de incident incepe sa se schimbe. Puterea il schimba, iar in curand actiunile acestei super inteligente risca sa schimbe complet lumea noasta.
Alaturi de Johnny Depp, din distributie mai fac parte Paul Bettany (A Beautiful Mind), Rebecca Hall (The Town) şi Morgan Freeman, celebrul actor care nu mai are nevoie de nicio prezentare.
Fie ca asa s-a nimerit sau fie ca a fost strategie de marketing, premiera filmului Trancendence, regizat de promitatorul debutant Wally Pfister are loc pe 25 aprilie in mai toate cinematografele din tara si sfatul nostru e sa nu-l ratati. O sa dati peste o poveste mai veche, dar actualizata in contextul actualei dezvoltari tehnologice.