The Fault in our stars – dragoste în vremea cancerului

| 13 iunie

Vă era dor de niște povești siropoase de dragoste cu adolescenți? Ei bine așteptarea a luat sfârșit pentru că The fault in our stars vine tare din urmă ca să reaprindă amintirea aproape dispărută a unor filme ca A walk to remember sau Sweet november. Însăși titlul are suficient romantism ca să provoace o criză lacrimogenă celor care abia așteaptă să se îmbete cu povești iluzorii despre iubire. Poate sunt un pic malițios cu acest film și poate că-l judec înainte de a-l viziona, dar sincer cred că o bună parte din publicul de cinema merită mai mult decât o telenovelă americană de două ore cu final tragic (și nu e spolier pentru că dacă vezi o poză sau 30 de secunde din trailer îți dai seama că sunt mari șanse ca happy-end-ul să nu existe). Merită ceva diferit, ceva special cum filme ca Lost in Translation, Before Sunrise sau chiar About Time pot să ofere.
Dar să nu sărim gardul în curtea unor filme excelente și să rămânem la The fault in our stars, o poveste de dragoste între doi tineri care se cunosc la un suport grup pentru cei bolnavi de cancer sau pentru cei aflați în remisie. Hazel Grace Lancaster în vârstă de 16 ani trăiește datorită unui medicament miraculos. Cancerul poate oricând să revină și de aceea Grace trăiește fiecare clipă cu grijă. Viața ei se schimbă după ce-l cunoaște pe Augustus Waters, un băiat aflat în remisie. Cei doi se îndrăgostesc, trăiesc viața din plin, însă destinul le-a pregătit un obstacol aproape imposibil de trecut. Din păcate pentru cei doi, fiecare clipă de plăcere poate fi ultima, fiecare îmbrățișare poate însemna adio.
The fault în our stars are tot ce-i trebuie pentru a deveni un succes de box office. Are în distribuție actori tineri, are dramatism combinat cu romantism și cel mai probabil are și o coloană sonoră care să meargă la suflețel. La final, noi vă sfătuim să mergeți le acest film cu prietenele și să-i lăsați pe domni acasă ca să se uite la meci. Sigur filmul nu le va plăcea!