Peninsula 2011 – Cum a fost la festival anul acesta

| 07 septembrie

Frati si surori a trecut si Peninsula 2011. A trecut cu bine si ma bucur c-a trecut cu bine pentru ca “in sfarsit” ne putem apuca si noi din nou de treaba. Am sa incep cu inceputul si am sa precizez ca, spre rusinea mea, am ajuns la ravnitul festival doar sambata deci am ratat primele doua seri.
Toata lumea stie deja ce e Peninsula: un line-up impresionant cu artisti care acopera toate genurile muzicale de la rock pana la dubstep, o gramada de party-uri, multe scene, lume, multa mancare, bautura si voie buna, toate adunate la un loc in Targu’ lui Mures, mai exact in vecinatatea complexului Weekend. Despre formatiile si artistii care ne-au cantat si ne-au incantat anul acesta pot spune ca scena de rock a fost mai linistita decat ma asteptam, in timp ce la baietii cu platane mai fiecare show a avut parte de mult praf ridicat de miscarile energice ale publicului.
Va reamintesc cateva nume care au urcat pe scenele Peninsula 2011, printre care: Iggy and the Stooges, Kasabian, Guano Apes, Within Temptation, Hammerfall. De prin partile noastre, cum zice romanul, ne-au reprezentat Suie Paparude, R.O.A, Vunk, Guess Who, Luna Amara si altii. M-au informat cativa prieteni care au luat abonament complet la festival, ca primele doua seri au fost foarte reusite, iar despre ultimele doua seri va pot spune eu ca atmosfera s-a pastrat la un nivel ridicat. Pe langa toata miscarea muzicala am vazut multe alte tipuri de “distractii” pregatite pentru public si, bineinteles vremea care a dat tot ce e mai bun pentru cele patru nopti de zbenguiala.
Una peste alta, Festivalul Peninsula a fost un succes si anul acesta chiar daca, poate cu un ochi mai critic as fi observat mici scapari organizatorice si un public putin cam rasfirat la concertele cap de afis. S-ar putea spune multe, insa cel mai important e ca Peninsula merge inainte ca inainte e mai bine! Pe la anul!