De Citit : Recomandări

Rezolutii pentru 2014

| 24 ianuarie

Care-i rolul tau?
Pentru unii inceputul de an e precum un buton de reset. E o sansa sa te reinventezi si sa faci toate lucrurile marete la care te-ai gandit si anul anterior, dar nu au iesit. Amaraciunea din pricina asta s-a dus usor prin vacante si bunataturile de pe mesele de sarbatori. Prea multe, dar asta conteaza mai putin cand stii ca anul acesta sigur o sa faci sport, o sa mananci conform sfaturilor din reviste si o sa inlocuiesti berea cu apa cu lamaie. Fiindca e momentul cel mai propice sa-ti scrii rezolutiile (cei care au facut-o deja le pot revizui), inlocuieste anul acesta focusul de pe obiective pe roluri si obiceiuri zilnice. In timp ce in planificarea personala ne concentram pe „cine vreau sa fiu”, in cea de business ar fi sanatos sa schimbam spre „cine vor ei sa fiu”. In definirea rolului pe care vrei sa il aiba afacerea ta in relatia cu clientii, poate fi de folos sa stii care sunt calitatile importante.
Un studiu efectuat de catre un profesor de psihologie de la Stanford releva 5 atribute pe care clientii le cauta la un brand si care te pot ajuta:
1. Sinceritate – fii mereu transparent si deschis vizavi de ce poti si intentionezi sa oferi.
2. Entuziasm – clientii sunt atrasi de cei indrazneti, cu o imaginatie bogata si mereu in actualitate.
3. Competenta – livreaza rezultate si adu plus valoare, toate astea intr-un mod responsabil si eficient, demonstrand ca serviciul tau este unul pe care te poti baza.
4. Sofisticat – precum copiilor le plac obiectele ce stralucesc, clientilor le plac experientele fascinante si fermecatoare, care le ofera un sentiment de apartenenta la o comunitate distincta.
5. Rezistenta – in vremuri incerte, clientii se uita spre firmele solide, care rezista si dau dovada de anduranta si capacitate de a trece peste provocari.
E ianuarie 2014, e noua ta sansa sa te reinventezi si sa faci toate lucrurile marete la care te-ai gandit si anul trecut. Deci, care-i rolul tau?